Sista praktikdagen...

Idag var sista praktikdagen... känns konstigt att en hel termin har gått och att den nya börjar redan på måndag. Trodde aldrig att man kunde bli ledsen över att behöva gå hem för dagen från en arbetsplats, men det kunde man tydligen... så jobbigt att behöva säga hej då... det är ju inte som att man aldrig kommer att träffas mer men det kommer ändå liksom inte bli på samma sätt. Har fått lära känna så otroligt trevliga personer som jag hoppas kunna ha kontakt med i framtiden. Fick så fina ord av både handledare och andra i personalen på personalmötet igår, det värmde i hjärtat. Har blivit bemött med sådan värme och kärlek av alla och det är jag absolut inte van med... jag har blivit accepterad för den jag är och att få känna den känslan är väldigt överväldigande. Kanske var det därför ledsamheten kom över mig när jag satte mig i bilen idag och körde hemmåt... på måndag börjar en ny utmaning, med nya människor och ett helt nytt ställe... tack och lov för att jag har vissa personer runt om mig som går igenom samma sak, tillsammans är vi stark ;) 

Under denna termin har jag utvecklats så otroligt mycket, både känslomässigt, personligt och professionellt. Jag har kommit en sådan bra bit på väg mot att förstå hur jag en dag vill vara som socionom...

Kommentarer
Postat av: Anonym

En meters radie Sandra! ;) hihi

2011-01-13 @ 21:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0