Thank God it's Friday!

Så har äntligen en vecka gått och helgen stundar, allra mest älskar jag fredagar av alla dagar för då vet man att dagen efter får man bara ta det lungt och sova ut. Dagen har spenderats på skolan här i Övik, skippade faktiskt att åka upp till Umeå och jag tror helt ärligt att jag fått mer ut av att stanna hemma. Har haft ett riktigt bra flyt idag när jag satt igång med examinationsuppgiften, har jag aldrig varit i god tid någon gång med det så är jag det nu iaf. Det känns riktigt bra och jag tycker att jag kommit en bra bit på vägen. Vi ska nämligen granska en doktorsavhandling och jag hittade en som passa perfekt till vår kommande C-uppsats. Det roliga var att jag lånade den som en bok när jag var på praktik på Bogården och det var först nu jag insåg att det var en avhandling :P Den heter Omstridda Mödrar - en studie av mödrar som klassats som förståndshandikappade. Den är rätt gammal men riktigt bra ändå, avhandling som avhandling... kör på den jag :)

Annars har veckan varit bra, tåget gick som det skulle igår och jag mår riktigt bra i överlag. Väldigt drygt att komma hem halv 6 på kvällarna bara... då är man riktigt hungrig och måste ställa sig och laga mat. Ingen hit precis... men men ska man få nån mat på bordet så. Sen har jag faktiskt slocknat rätt tidigt på kvällarna, det känner på faktiskt att börja skolan och öka tempot, är mycket mer slut... men förhoppningsvis går det över med tiden det också. Var och tog prover härom dagen, hoppas att de är bra... ska på återbesök först 23 feb men han tyckte jag skulle ta proverna ändå då tiden liks var bokad.

Imorrn blir det stan en sväng!

Och ett stort GRATTIS till veckans födelsedagsbarn FINNEN och MONA! :D

Kommentarer
Postat av: FINNEN

TACKAR TACKAR! :D p.s... du måste blogga mer om din viktnedgång! det är intressant att läsa. KRAMAR!

2011-01-22 @ 09:27:16
URL: http://myah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0