Arg...

Jag vet att man inte ska blogga när man är arg eller upprörd för man kan råka säga (skriva) saker som man inte riktigt menar och det kan bli många missförstånd så det räcker kanske med att säga att just nu är jag rätt så pisst off och att jag är sååå less på att leva för att göra alla andra glada och till lags så att de ska kunna ha ett lättare liv. Mitt liv och mina planer de verkar inte räknas så mycket, iaf inte så mycket så att de är värda att ta med i beräkningen när man bestämmer saker... Jag vill inte leva mitt liv för att passa upp andra så att de ska slippa ta ansvar för sina egna liv och handlingar, vi lever inte i någon prinsessvärld där alla bitar faller på plats tack vare andra som hela tiden ställer upp... snarare så gör man dessa människor en otjänst eftersom fallet kommer bli så mycket hårdare den dagen de ställs inför verkligheten och dess konsekvenser. Nä så nu får det vara bra, jag hoppas bara att vissa andra personer inser det också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0