Attackbajsande fåglar!

Helgen har varit en jobbarhelg, dock har den varit ganska så trevlig :) I torsdags promenerade vi ner till Strandparken och satt och lyssnade på Orup, vi såg dock inget utan satt väldigt långt bak på sidan av en kulle... men det var fint väder, mycket folk att titta på och så självklart fika ;) På fredagen tog vi bara en hemmakväll och tittade på film, lördagen blev det jobb igen och vi var ner på stan på kvällen och kikade på raggarbilar då det var cruising här i stan i helgen. Mamma och Rolf var även ute med sin bil och vi fick erbjudande om att åka med nåt varv men de andra tackade bestämt nej så det fick vara... Gårdagen bestod av jobb tills två, vi gick runt höglandsjön och hade med oss lite fika... när jag dock kom hem var jag sjublöt av svett!! På förmiddagen var det inte så varmt ansåg jag men när vi väl var och gick så bara hettade det utav h*vete. Men men bra motion blev det :) Slängde mig in i duschen iaf, alla kläder hade klibbat fast på kroppen så det var ett projekt i sig att komma ur dem innan... Broder min fyllde nämligen år igår så det bar av dit för att fira honom, vilket var väldigt trevligt och mammas tårta går aldrig av för hackor, den är sååå god! :)

Dagen till ära har jag stått och stekt pannkakor, hade egentligen andra planer för dagen men kände igår att jag bara ville ha en hemmadag. Trots ett lättsamt jobb så kan det ändå kännas en del när man jobbat helg så det är skönt att vara ledig i två dagar nu. Tanken med pannkakorna är att det till middag ska bli crepes med svamp och räkstuvning, hoppas på att det blir gott :)

Den lilla måsungen som är beskyddad av sina föräldrar här utanför,
de attackbajsar och lever rövare så fort en människor råkar gå förbi...
lite drygt men tycker ändå synd om den lilla  stackarn...


Grattis, grattis borsan på 19-års dagen!


Lilla Tanja på besök, hon vill gärna ha tag i kameran :P


Pannkakor på G! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0