Dagens inredningsköp :)

Denna gråmuliga dag har spenderats tillsammans med mamsen, det är roligt att bara vara vi ibland... att få rå om henne utan att ha brorsan i närheten med fladdrande öron :P Nämen det har varit en bra dag och vi har gått i affärer... det roliga är att man ALLTID hittar saker man vill ha när man egentligen vet att man inte ska spendera några pengar. Då är det som att alla saker tilltalar en, men jag är faktiskt stolt över mig själv att jag kunde motstå flera frestelser, köpte två födelsedagspresenter för kommande dagar nästa månad och jag köpte två grejor till mig själv som jag verkligen ville ha, man lever ju bara en gång brukar jag tänka... önskar bara att jag hade större lägenhet och kunde få inreda bättre än som jag har det nu, nu packas allt känns det som och det ser stökigt ut för ingenting... det är inte så roligt, men men det kommer säkert bättre tider och dagar och man kan ju spara det mesta man köper till de dagar när de behövs :)

Ett jättegulligt kakfat står nu på matbordet

och denna romantiska klocka hänger på köksväggen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0