Med bil igen! :)

Då var första jobbhelgen bortgjord, det känns att man är lite ringrostig och inte har riktigt koll på allt men det faller nog på plats så småningom... men det har varit en lugn helg så allt har gått bra... det var dock tråkigt att vakna upp till en massa regn idag men det var som väntat, det avtog när det var dags att gå hem vilket var skönt :) Har dessutom fått tillbaka min bil igår efter att ha varit utan i flera, flera veckor! Det var nästan så att man hade vant sig vid att inte ha den tillgänglig. Men jag är oerhört tacksam för hjälpen jag har fått med den, gubben är så duktig som har hållit på! Så nu är allt förhoppningsvis bra med bilen igen och det är bara att tuta och köra :)

Så nu är jag ledig till in i juli vilket är kanoners, har inget speciellt inplanerat men det är skönt att bara ta dagen som den är ibland. Förhoppningsvis så blir det soligt och fint framöver så att man kan vara ute och sola och kanske även ta sig ett dopp! Badade inte en enda gång i fjol så nu är det kanske dags att leta fram badkläderna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0