Svettigt värre...

Så var den varma helgen avklarad! och som jag har njutit av vädret!! Men lördagen var nog i det varmaste laget för min del. Svetten bara rann i pannan hela dagen! Vi for ner till hamnen för tänkte att där så blåser det nog lite för det gör det alltid, gjorde det? Nä inte en vindpust! Så där blev vi inte långvariga... det var nästan skönt att gå in på affärer i lördags för det var så svalt och skönt i de flesta och inge folk! Det var väl bara vi som var dumma nog att göra ärenden en sådan dag i stället för att ligga och pressa nånstans :P Men men en bra dag som avslutades med grillning i alla fall, hade tänkt att fara ner och kolla på alla som skulle på balen på Fjällräven Center men vi ångrade oss i sista stunden och tur var väl det för vilket folk det var! Haha mamma sa att det liksom stank svett över hela stället :P Hoppas de hade kul i alla fall och inte var lika besvikna som vi var på våran bal... Fjällräven är nog bättre en Parken får jag en känsla av...

Men denna dag då, måndag... den spenderas inne då vädret växlat ganska så drastiskt från en enorm värme till mulet och halvregnigt. Ska städa, har tagit mig igenom en tredjedel så det är del kvar, råkar bara hamna framför datorn titt som tätt ;) Bilen den är fortfarande på lagning och andra hälften tog sin till jobbet som börjar idag såå, ska jag nånstans får jag knata och det verkar inte så lockande just nu måste jag säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0