Tur man inte är gjord av socker...

Helgen blev lugn och bra, vädret hade kunnat vara mycket, mycket bättre men hey det regnade ju inte hela tiden så det får man väl vara nöjd med antar jag. Fredagskvällen spenderas med trevligt sällskap hemma hos L's föräldrar. Jag var grillmästaren :) På lördagskvällen blev det fiske men vi hann inte mer än dit och kastade i kroken förens det började regna. Från början trodde jag att det bara skulle vara en skur som drog över men det bara ökade och ökade i styrka och gav inte med sig, så det vara bara att packa ihop och vandra tillbaka till bilen... kan ju säga att vi var ganska blöta när vi kom fram :P Det var andra dagen förra veckan som vi var så pass blöta, första gången var när vi skulle vara duktiga och gå hem från stan... går vi aldrig hem annars från stan och nå tusan börjar det ösa ner när vi väl ska till att göra det. Allt som gick vara att skratta åt eländet, vi såg nog ganska så roliga ut där vi kom och gick. Det rann vatten från i princip alla vrår på kroppen!

Denna dag for jag hem till mamma, passade på att tvätta en tvätt då denna maskin tar två timmar och det finns inget bra ställe att hänga tvätten på dessutom. Passade även på att sola lite och sedan var mamma och jag iväg på loppis. Hittade en blomma, fejk dock men väldigt fin... och till den en kruka att ha på det nya utebordet som vi köpte igår... ska blir riktigt roligt att kunna sitta ute och grilla och äta :)

Imorrn blir det personalmöte och sedan på kvällen eventuellt en tur på Olles...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0