Intervju 1= check!

Så var första intervjun avklarad... det gick faktiskt riktigt bra även om åtminstone jag var rätt så nervös innan då vi dagen innan fick reda på att vi skulle ändra i vår intervjuguide. Men som sagt det gick ändå riktigt bra och intervjupersonen var jättetrevlig och pratade på obehindrat vilket underlättar så mycket mer för oss som intervjuare :P Nu gäller det bara att sig vidare från detta och lyckas få ihop 5 pers till att intervjua... det kommer att bli kämpigt men men... jag och lisa klara allt ;) Längtar tills nästa vecka då vi får tillbaka vår "tenta"... vet att jag har en del fel däri men hoppas ändå på det bästa. Så det blir spännande :)

Ikväll har det börjat snöa, vilket inte gör mig på bästa humör alls... förhoppningsvis så försvinner det lika fort så att våren kan fortsätta att komma fram för asfalt är det bästa jag detta årstid. Det är då ett tecken för mig om att vi går mot ljusare tider och att sommaren faktiskt kan komma i år också som alla andra år. Dock har inga vårkänslor riktigt kommit igång men det är bara början av mars än så, när tussilagon kommer då ska ni se ;)

Nä om man skulle ta och titta på halv åtta hos mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0