Jag vill också flytta!

Dagen har varit rätt så soft, tanken var att vi skulle sitta och skriva på uppsatsen idag i skolan men blev det nåt skrivande?? Nopa... inte en rad. Iaf inte på det vi skulle skriva på :P Istället blev det en massa surr, surfande på nätet och tittandes på möbler till min väns flytt :) Önskar också att jag fick flytta men det är svårt att ha råd med en tvåa när man bor själv... så får nog nöja mig med min etta så länge tills det dyker upp nåt som jag tycker om och som jag har råd med. Det är fan hutlösa priser på lägenheterna här i Övik och man har ju inte lust att leva på endast 2000kr i månaden efter att hyran och räkningarna är betald precis. Tack och lov är det ju inte länge kvar på utbildning och förhoppningsvis får man ett jobb efter, DÅ ska jag banne mig kosta på mig en lägenhet som har ett sovrum... det är det jag längtar efter mest, ett sovrum.

Ikväll har det spelats badminton med bästaste Johanna, shit vad hon är duktig!! Jag var helt slut efteråt! Tråkigt nog vann hon 3 matcher av 4... men men det kommer fler gånger och då ska jag ge henne stryk. Så ur motionssynpunkt är det väldigt bra att spela med henne eftersom man får kämpa järnet, jag och Lisa vi är ganska så lika måste jag säga och vi börjar lära oss varandra spel, inte för att det är dåligt inte så, but U get the point ;)

Nä nu ska jag kika på tv innan det är dags att nanna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0