Motivation och en annorlunda match :)

Shit vad det tar i och blåser ute nu alltså... men det har töat bort mycket idag måste jag säga, det droppar från taket och det känns verkligen att våren är här trots det tråkiga vädret och den blöta marken... men det måste vi ju igenom för att ta sig mot sommaren så det är bara att bita ihop en stund till och försöka parera vattenpölarna så mycket det bara går... har en önskan om att få ta på mig mina nya skor men det får nog vänta ett tag till, ska försöka att hålla mig för vill inte smutsa ner dem de första jag gör :P Sedan började kolla runt lite i garderoben efter vårjackor... ja den splitternya som jag köpte ifjol den är på tok för stor... ska se om det inte går att sy in den på nåt vis för gillar verkligen den. Sedan provade jag min jeansjacka som jag inte använt på några år och ta me fan satt den inte rätt hyffsat! :D Blev riktigt glad häromdagen också när jag skulle vandra enda från Fjällräven Center upp till Nytorgsgatan uppe vid Festprissen, innan tänkte jag "Shit va långt att gå, gud jag kommer vara dyngblöt av svett..." Men jag travade på och när jag väl var uppe så tänkte "MEN, det här gick ju jättebra, det var ju knappt jobbigt!" Sånt lyfter ens humör ganska så bra och ökar motivationen :)

Dagen idag har bestått av intervju vilket gick jättebra den med. Efter det blev det lite skrivande på skolan och vid halv två bar det av mot Brux för en badmintonmatch. Det blev kanske inte riktigt som vi tänkt oss eftersom Sandra fick nå problems med magen och valde att inte följa med, Lisa hon knickade höften när hon satt sig i bilen och vrickade dessutom foten efter 5 minuters spel. Therese hon hade ont i nacken men spelade ändå och slog mig med 3-0 i matcher! Börjar vi bli gamla med alla dessa krämpor som dyker upp??? Ja det blev liksom inte som vi hade tänkt oss men rätt så roligt hade vi ändå, och ja jag fick mig bra med motion. Du är en värdig motståndare till mig Therese ;) Nästa gång ska du få se på andra bullar, detta var bara nybörjartur så du vet det :P

Ser fram emot helgen och minisemestern nere hos faster i H-sand. Känns så konstigt att ha varit där så mkt i höst, det blev liksom som ett andra hem och nu är det bara Övik-Umeå som gäller, mest Övik förstås om jag får bestämma :P Blir ett besök på praktikplatsen för att säga hej och kolla läget, det ska bli roligt... kan ju för allt i världen inte låta dem glömma mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0