En förbjuden kärlek...

När man hyr film så tenderar man alltid att få med något bottennapp i högen... då det oftast hyrs 3 st för 120 kr. Visst det får man ju leva med men när man känner att ALLA tre var bottennapp så då känner man sig halvt lurad på de där pengarna som man kunde ha lagt på annat. Men men... det var ju nåt att fördriva tiden med iaf. De filmer jag talar om är "The other guys" som handlar om två klantar till poliser, bra skådisar men ärligt talat så kommer jag inte ihåg hur den slutade och jag såg den i fredagskväll! Sen igår kväll såg jag på de andra två, The Switch med Jennifer Aniston eller "pappa på burk" som den så roligt heter på svenska. Trodde den skulle vara bra men nä...helt ok att se men inget jag la på minnet alls eller vill se igen. Tredje och sista filmen var den svenska Cornelis som så många pratat om. Ja vad säger man... bra musik men mindre bra skådespeleri, trots den slående likheten mellan honom och den riktiga Cornelis... kändes som en B-film. Gillar Cornelis, en del låtar iaf... särskilt Balladen om Fredrik åkare. Kan komma på mig många gånger att gå och tralla på den låten fast jag egentligen inte vet varför jag gillar den så mycket. Kanske är det den där känslan av frihet, det där förbjudna mellan en ung flicka och en äldre man. Drömmen om att ålder inte spelar någon roll när det kommer till kärlek...


Kommentarer
Postat av: FowZie - Felicia Aulén

frågestund!

http://feliciaaulen.blogg.se/2011/march/fragestund.html

2011-03-21 @ 08:55:46
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0