Wiieee!! Godkänd! :D

Så har jag klarat av ännu ett moment under denna utbildning! Det känns mer än gött då jag trodde att jag skulle få vissa kompleteringar. Nu har jag ju inte sett själv uppgiften än och kommentarerna utan bara tagit del av internets underbara värld där man kan kolla innan man hämtar ut pappren om man klarat det eller inte. Så ett G är jag såå nöjd med :) Kan inte begära så mycket mer... Så nu äre bara att lägga ner allt krut på C-uppsatsen kommande veckor och försöka att göra ett så bra arbete som möjligt. Vi hade andra intervjun idag och det gick riktigt bra, det är så snällt av vissa att ställa upp då liksom ALLT nästan hänger på att vi får intervjupersoner. Så vi är så tacksamma så! Sen finns det ju dom inte ens tar sig tid att tacka nej och ignorerar våra försök helt och hållet. Dom hamnar på min - lista iaf och borde inte få nå julklappar nästa jul när tomten kommer...

Helgen har annars vait lugn och den har spenderats hemma hos mamma och familjen. Tittade på melodifestivalen i lördags och man blev ju inte förvånad precis över resultatet. Men som nån sa, det är bättre att den låt man INTE gillar får vinna eftersom annars kommer den låt som man gillar spelas sönder efter nån vecka. Nu får man ju lyssna på den låten hur många gånger man vill och aldrig bli less :P Jag höll definitivt på Nicke Borg, den låten blir bättre och bättre för varje gång jag hör den. Första gången tyckte jag inte alls att den var nå bra men den sätter sig, åtminstone i min hjärna. Nä så nu skickar vi Saade till Tyskland för att kvala in i stora Eurovision, hm... ja hoppet är ju det sista som överger en så... den är då mycket bättre än den förbannade Anna Bergendahls låt iaf. Dock hade det gjort en schysst cover på den, har aldrig hört talas om bandet Dynasty men ska hålla utkik efter dem i fortsättningen för de var riktigt bra :)

Nä nu är det nog pladdrat för idag... vi avslutar med ett litet glädjetjut över dagens bravader. Kommer att sova gott inatt ;)


Kommentarer
Postat av: Soufi

Vad skönt att du fick godkänt, det känns som att det är det som är huvudsaken med alla uppgifter vi får i skolan. Hoppas du blev nöjd med nyckelringen och att nyckelknippan blev lite roligare :)

2011-03-15 @ 20:16:14
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0