ÅSKA!!

DET ÅSKAR NÅ UTAV H*VETE JUST NU!!! och här sitter vi i mörkret av nån anledning... jag tror att L tror att man inte kan ha några lampor på när det åskar och jag ids inte lyfta på arslet för att tända några heller... så tvn den är avstängd trots att BB började för 20 min sedan... tur jag kan titta på avsnittet imorrn :) Det som grämer mig mer är att vi höll på att se på Änglagård 3 och det är typ 10 min kvar av filmen. Men måste ändå medge att åska är mysigt, det är tur man inte är rädd... det måste bara jobbigt för just nu går det rätt så hårt och det mullrar i tätt föld efter blixtarna. Det är ett ganska häftigt naturfenomen enligt mig, åska... det är mäktigt och man känner sig ganska så liten i världen. Hoppas i alla fall att åskan kommer med värmen för det är på tiden verkligen...

Shit snart är batteriet dött på datorn... aja sov gott alla, det är väl bara till å gå och lägga sig antar jag och gosa med katten som inte alla verkar tycka om detta mullrande :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0