Knöl på en knöl...

Ska iväg till vårdcentralen snart och måste säga att jag är rätt så nervös... ibland tror jag verkligen att jag lider av lite hypokondri för så fort jag har ett symtom på en sjukdom eller nåt så har jag den. Självklart så är det ju oftast inte så och jag springer sällan till VC i onödan, det är bara det att tankarna finns där några timmar och sedan har jag glömt bort det hela och symtomen är borta på nån dag :P Men denna gång gäller det en knöl, och knölar gillar nog ingen... denna sitter i nacken och jag anser att knölar ska man alltid kolla upp så jag bokade tid förra veckan, det roliga är ju att knölen inte är lika öm som förra veckan när jag ringde dit. Så är det ju alltid... när man väl kommer till läkaren då gör saker inte lika ont längre osv. osv. Men knölen är ändå kvar så tänkte att det är lika bra att kolla upp den så slipper jag oroa mig i onödan om det bara är en fettknöl eller en inflammerad körtel, vilket det troligtvis är... Men ändå, tänk om han tänker skära i den... uscha. Men men bara till att bita ihop och visa sig vara en duktig flicka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0