Lukten av sommarlov

Ja som ni ser så är det ny vecka och jorden har inte gått under, tänka sig va... vi får vara med ett tag till :) Helgen har iaf varit bra och det införskaffades två par nya skor nere i Svall... det hade blivit tre men det var nån som satte stopp för mina planer, lika bra väl det då jag får helt mani när jag står där och ska välja skor. Men kom hem med ett par svarta sandaletter som var riktigt sköna och ett par kilklackade finare saker. Så nöjd är jag för ett tag ;)

Dagen den har spenderats på skolan med den sista uppgiften innan sommarlovet och ja, jag börjar faktiskt känna lukten av sommarlov då det endast är finslipningen kvar imorrn. Och det känns UNDERBART!! äntligen lååångledigt tills det är dags för lite jobb. Jag hoppas verkligen på bra väder de kommande månaderna, det vore sugigt om det blev en regnsommar, det vill jag verkligen inte ha. Så det är bara att hoppas på det bästa och försöka att ta vara på ledigheten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0