En bit på vägen...

Tänker nu göra något som jag inte hade tänkte göra från början alls... men då jag inte tänker skämmas för något utan endast känna mig stolt så tänker jag bjuda på dessa bilder. Vad ni tycker om dem får stå för er, men mig ger dem åtminstone motivation till att inte titta bakåt så mycket utan bara titta framåt mot en ljusare framtid och kämpa vidare mot ett jag som jag trivs med :)


Pages I've turned are the 
lessons I've learned...

Trough it all
I've hit about a
million walls
Welcome to my truth
I still love...
Welcome to my truth
I still love...







Kommentarer
Postat av: Cecilia L

I mina ögon har du alltid varit lika vacker i alla fall Sandra :-)

2011-05-11 @ 21:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0