Vår lärare...

Har nu börjat en ny kurs som jag inte vet om jag är särskilt motiverad till... det känns som om man redan tagit sommarlov uppe i huvudet. De första dagarna var typ helt onödiga att fara upp till Umeå för. Men igår satte vi igång med grupparbetet här hemma i Övik, efter två timmar var vi klara och detta innebär att vi är ledig tills på tisdag när nästa uppgift ska påbörjas. Så det kan man ju inte klaga på men det känns som om "Var det bara det här? Har vi missförstått uppgiften eftersom den tog så kort tid att göra?" Men det tror jag inte... den går inte att tolka på så många sätt. Hursomhelst så är sista föreläsning gjord innan sommarlovet och det känns så underbart att inte behöva fara upp något mera. Men nu till titeln på detta inlägg... redan första dagen satt jag och min kusin i föreläsningssalen och funderade på vem vår lärare var lik. Hon kom på det före mig kan jag säga... men det knepiga är att till vem vi än sagt det till så har de inte sett filmen! Hur kan man ha missat att se åtminstone en Harry Potter-film? Men men för att visa vem vi menar så lägger jag ut ett foto här osså får ni bedömma själva likheten, tro mig det är inte bara utseendet hon liknar utan även sättet. Dock har våran lärare uppsatt hår och denne utsläppt but U get the point :P


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hon var ju jättelik henne!!

2011-05-06 @ 10:24:20
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0