YES!! :)

Så var äntligen ett delmål nått, det var kämpigt att ta sig över denna gräns men ack så glad jag blev imorse när jag insåg att jag lyckats med det! :) Det spred åminstone ett litet ljus över den gågna jobbiga veckan och dagen har faktiskt varit riktigt bra med värmande sol och en skön cykeltur. Men det är trots detta svårt att hänga med i förändringen, både huvudet och själ men jag känner ändå hur pass mycket bättre jag mår nu än tidigare och det uppväger såå mycket och jag ser fram emot sommaren. Livet har ju sina upp och nedgångar, det gäller bara att ta sig upp ur nedgångarna och hitta det där lilla ljuset som åtminstone för stunden skänker lite glädje, ingen vet vad morgondagen för med sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0