1 mil på en dag!

Idag har jag slagit på stort, jag har promenerat 1 mil!! vilket inte händer ofta... självklart hände det inte på en enda gång utan har gått 2 promenader idag. En runt höglandsjön i ett vacker väder! Jag njöt verkligen när solen sken på mig mellan träden osså får man ha hög musik i öronen. Ja jag vet, man ska inte ha så hög volym men jag kan inte hjälpa det, jag kan inte gå och jogga utan musik, finns inte en chans att jag orkar lika mycket utan pulshöjande musik. Bäst är det när det är hårdrock, snacka om att man får upp farten då!! :P Sen ikväll blev det en prommis till Lidl för att handla lite, tanken var att det skulle vara lite men alltid kommer man från affären med mer, men gick ändå bra, L fick bära den tunga påsen och jag hade packat ;)

Så nu är jag slut för idag, musklerna i benen skulle verkligen behöva massage... risken finns att det blir senadrag i natt vilket inte är skönt så det är nog bäst att jag ber L snällt om några minuters knådning, kanske ryggen också... den känns lite slut ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grymt bra jobbat!!!

2011-11-15 @ 22:18:53
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0