Close and personal...

Sitter här och funderar på vad sista skolarbetet ska handla om... det absolut sista. Jag har inte riktigt fått koll på alla tankar än kring vad jag ska skriva om eller hur jag ska lägga upp det hela, men är väldigt sugen på att ge mig in på något som jag alltid har dragit mig för eftersom det ligger mig så nära. Man ska egentligen inte skriva om sådant som man kan koppla allt för mycket till en själv har jag lärt mig men ändå på något vis känns det som att jag är mogen att göra detta... eller är jag det... hm... ja det tåls att tänka på. Men ändå känner jag att jag kommit så pass långt med mig själv, mycket tack vare utbildningen och andra livserfarenheter att jag kan erkänna mina dåliga erfarenheter. Jag vill kunna använda dem till något gott, jag vill kunna prata om dem öppet för att hjälpa andra och kunna se att dessa erfarenheter gjort mig till den jag är idag...därför tror jag att det kanske är dags att jag faktiskt använder mig av dessa erfarenheter i detta sista skrivande arbete. Men jag har som sagt ingen aning om hur jag ska lägga upp det hela än, det krävs som sagt lite mer fundering på detta...

Kommentarer
Postat av: Therese

Kör bara!! Det är ju ditt livs sista skolarbete! :) Om du inte skriver om det nu, när ska du då göra det?

2011-11-08 @ 18:04:14
Postat av: Therese

Skrev in vem jag va, men det verkar ha ramlat bort. / Fru Grindborg. :)

2011-11-08 @ 18:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0