Halv åtta hos MIG!

Så var det äntligen dags för halv åtta hos MIG igår, och nä det var inget tv-team här eller något, ingen Helge Skoog som kommenterade allt jag gjorde utan jag underhöll mig själv hela dagen igår med att pyssla och dona här hemma för att få allt att klaffa tills gästerna kom klockan 18, tyvärr blev det inte klockan 19.30 men tvivlar stort på att så är fallet på tv, att middagen serveras halv åtta ;)

Men i allafall så tycker jag att det blev en lyckad kväll och jag hoppas att våra gäster, Lisa, Lotta och Jocke tyckte om vad som serverades. Fick även en jättefin bukett med blommor och ljuslyktor till gåva vilket var jättefint!! :) Efter middagen blev det 3 omgångar av Med Andra Ord vilket höjde stämningen avsevärt när det blev tjejerna mot killarna och JA det förekom fusk även om de personerna inte vill erkänna det! Men men hur som helst vann vi tjejer alla omgångar så får väl vara nöjd och se igenom fingrarna gällande fusket ;)

Dukningen för kvällen såg ut såhär:



Till förrätt ses som ovan
Havet godast cocktail med tunnbrödchips



Till Huvudrätt blev det
Indonesisk Kycklinggratäng,
serverades med hjärteris




Och till Efterrätt serverades det
Hemmagjord Tobleroneglass med snöfall (riven vit choklad)

Tyvärr finns det ingen bild på detta då köksan hade för mycket i huvudet
och inte kom ihåg att fotografera allt... tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Annica Lindqvist

Gå in på den svenska hemsidan (www.eyeslipsface.se). då visas priserna i SEK. Så plocka det du vill köpa och betala sedan. Man betalar direkt med hjälp av verified by visa (tas hem gratis via internetbanken)och då kommer priset visas i pund (GBP eller nått sånt). Det behöver du inte oroa dig för. :D



Beställer du idag så sätt in SPOOKEU som kod så slipper du shipping-kostnaden!

2011-10-26 @ 21:19:00
URL: http://annicalindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0