Livet lullar på...

Det är alldeles för sent för att jag ska börja gräva i vad som har hänt de senaste dagarna, borde egentligen krypa i säng på en gång med tanke på att det blir en heldag uppe i Umeå imorrn... vi är alldeles för bortskämda med hemmadagar att en heldag låter jääätte jobbig. Men förhoppningsvis blir den intressant då föreläsningarna för dagen handlar om abort och föräldraskap... mina förväntningar är höga om vi säger som så :)

Annars så lullar livet på, veckorna går fort. Var på Mary Kay visning i veckan här hos Sofia vilket var väldigt trevligt. Grejorna är som alla vet väldigt dyra och inte något som en fattig student har råd med hur som helst, inte jag iaf. Man går alltid dit med tanken att man inte ska beställa något men när man väl är där så är man sååå sugen. Men tänker jag förnuftigt så har jag faktiskt inte råd med krämer som kostar 400-500 kr styck. Nä det får gott duga med de grejor jag har... får väl ta en extra rynka då om några år. Men men trevligt var det och fikat var gott!! :)

Näe nu fåre vara nog, nu ska jag he mig i säng... svammel, svammel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0