SMÅSTADSLIV!!! :D :D :D

Då var äntligen den efterlängtade Torsdagen här igår, aldrig har väl dagen så segt tills man fick göra sig i ordning och packa iväg sig till Härnösand. Var uppe TIDIGT, då jag alltid har svårt att sova dagen jag ska göra något roligt på, och som sagt väntan blir då oerhört lång. Ungefär som småbarn på Julafton, dagen är skitlång tills det är dags för tomten och julklapparna :P

Men jag kan då säga att jag har inte haft så roligt på länge som jag hade igår! En supertrevligt och tokrolig middag och kväll blev det. Brorsan säger att han visste att gänget från Småstadsliv skulle käka med oss men jag tvivlar starkt på det då det bara var 3 personer som visste om det, jag, Lars o mamma... så har mamma skvallrat? Näe jag tvivlar på det. Men men hursomhelst så var det trevligt att träffa dem utanför scenen och middagen var supergod, den hade Mona och Kalle gjort jättebra!! Så duktiga kockar och värdar. Lite tråkigt bara att middagen inte varade så länge och gänget var välsammansvetsat om vi säger som så ;) Så sen bar det av för dem tillbaka till teatern och vi fick en stund att bara sitta och surra och sippa på en glas vin :) Gott vin btw, tycker inte JÄTTEMYCKET om vin, men detta var faktiskt mer än bra!

SÅ sen kom showen, duktiga var vi för vi masade oss upp över typ 1,2 meterströskel för att ta oss in backstage innan och kolla läget, men va tusan smidig och smärt som man är tar man sig ju upp som en dans... not. Smidig som ett kylskåp rättare sagt är man men men vad gör man inte :P Reserverade platser väntade på oss dessutom och vi fick riktigt bra platser! Jag skrattade så att jag nästan storknade och tårarna rann så att jag vid en punkt, tänkte "Slutar jag inte att skratta nu så kommer jag att börja gråta på riktigt" Det är verkligen en fin linje mellan skratt och gråt... underlig känsla. Men men showen var kanon, helt underbara är de att titta på!! Efteråt tog vi oss in backstage igen och fick ta några bilder med mina favoritstäderskor Johanna och Agneta, diggar dem såååå mycket! Helt fantastiska människor, både karaktären och de innanför karaktären... även om man ibland kan tvivla att de finns där under klänningarna och sminket :P

SÅ har du inte hört talas om eller sett SMÅSTADSLIV än gör det!!! Förhoppningsvis förstår du humorn, gör du det inte... synd för dig ;)

"Hade jag inte varit så nypermanentad hade jag slått ner dej!"


Världens goaste Kalle och Mona


Raggningsförsök med dödmissilerna


Karusellåkning, en drar den andra sitter på :P


De bästa städerskorna som älskar att jobba,
eller ja inte morgonen efter en massa braköl men annars så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0