24 år och en dag gammal...

Jaha då var det ny vecka igen då och födelsedagen är bortgjord, lika fort som den kom lika fort var den över. Men dagen var hyffsat bra, lite missöden och besvikelser fanns dock men sånt är livet... smörgåstårtan blev klockrent god iaf och presenterna var jättefina! Fick ett jätte fint och STORT smyckesskrin av L och det är välbehövligt för mina smycken ligger ärligt talat överallt och jag har ingen koll på vart nåt är. Sen fick jag även en ny stekpanna av L's mamma och det var toppen då min har blivit bucklig! Av mina föräldrar fick jag smycken, pengar och en fin scarf och av brorsan en toppenpresent till min nya mobil, en billaddare som även är en handsfree som gör att man kan prata rakt ut i luften utan någon örsnäcka eller liknande behövs i örat. Fick självklart mer fina presenter också av vänner, smycken, bodylotion/showercream, en väggljuslykta osv. :) Så tack för allt!

Idag har det var bibblan som gällt för hela slanten, tycker att jag kommit en bra bit på vägen med uppgiften men inser att vi egentligen inte fattat så mycket än... så måste nog tyvärr ändra lite imorrn...suck. Det är roligt när man förstår en lärare på ett sätt och en annan på ett annat, undra om de ens själv har koll på vad som ska göras då de säger olika saker??? Aja, skitsamma, det blir som det blir...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0