Expo, en ny favoritaffär :)

Då var dag 2 på skolan avklarad och jag måste säga att Sandra H gjorde ett bra jobb idag som körde i detta förbaskade skitväder, det var inte nådigt hur mycket det har regnat. Men men nu är man hemma hel och ren och magen har fått i sig lite mat. Innan vi åkte hem från Umeå besökte vi affären Expo som jag aldrig har varit inne i, gisses va stort det var! och mycket att titta på! Snäppet dyrare än Dollars var det men det var många fina grejor där. Fyndade ganska så bra, tur jag inte hade så mycket pengar på kontot för annars hade jag handlat mer, definitivt... Men 6 nya mattallrikar blev det, svart o vit var dem... 2 kökshanddukar, en present till Lars och lite annat gott för 160 spänn, inte så dåligt :)

Sen har jag beställt en ny mobil, jag vet att jag inte haft den jag har nu så länge... bara ett år ungefär, vilket är väldigt kort tid för att vara mig. Men det kändes ändå som en bra deal och jag är sugen på att prova på en touch mobil... så en Sony Ericson Xperia x10 blev det, den sägs vara bra och den var inte speciellt dyr. Så förstår jag inte mig på det här med touch så har jag ju alltid kvar min gamla och jag behöver inte grämas över att jag köpt en jättejättedyr mobil som jag inte kan använda :P Självklart tycker väl de flesta att man ska köpa en iPhone, många som har dem... men helt ärligt så kan jag inte lägga ut 4-5 tusen för en mobil, det gör jag bara inte... särskilt då jag endast har mobilen till att ringa, smsa, ställa väckarklocka, miniräknare osv.

Imorrn blir det biblioteket för att försöka sätta mig in i vad det egentligen är vi ska göra för uppgifter, fattar inte hur de kan vara sååå dumma att ha två kurser samtidigt... urbota dumt och litterturen finns knappt att få tag på utan att behöva köpa den. böckerna finns inte ens som kursref. här i Övik och då blir det väldigt lätt att slåss som 2 ex av varje bok. Ser verkligen fram emot hösten... det kommer att bli en kämpar höst, men what the heck, man ska väl gå ut med ett stort big bang och visa vad man går för :P Haha... men det ska bli intressant och se hur många hår man har kvar på huvudet efter denna termin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0