Hipp, Hipp...

Ja herregud vad åren har sprungit iväg, jag måste ju rakt börja kalla mig för vuxen nu... särskilt då man bara är barn tills man är 18 år... så nu är det väl på tiden med tanke på att jag fyllde 18 för 6 år sedan :P Men som för att hedra denna dag har jag kollat i bildarkivet långt tillbaka och hittade detta kort som är taget på min 6- årsdag. Jag minns att jag den dagen fick en rosa my littleponny som "gallopperade" när man tryckte på den (ett ljud alltså) Var så himla glad över den och skulle ta med mig den till skolan och visa alla andra. Fick även en mjukisorm som man ser på bilden, en sådan där man kunde linda runt armen. Självklart fick jag en massa annat också men kommer faktiskt inte ihåg allt... men ja, det var tider det. 18 år sedan... det är en lååååång tid.

Näe, jag gratulerar mig själv genom att ställa mig och göra en smörgåstårta, hoppas den blir god :)

Hipp, Hipp Hurra för det är min dag idag!




Kommentarer
Postat av: Sofia

GRATTIS Sandra, hoppas dagen blir huuur bra som helst!! Kram kram

2011-09-18 @ 10:00:57
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0