Sådär en 100 kilo typ...

Sitter precis och tittar ut genom mina fönster som knappt går att titta ut genom... när solen ligger på är det nästan omöjligt att se vad som finns där ute. Men när skall man ta sig för att tvätta fönstren?? Det är nåt som jag alltid skjuter på, hela tiden! En massa skit på utsidan och en massa kattdregel på insidan, det är mumsigt. Men men kanske kan jag försöka att förtränga det ett tag till och låtsas som att det är såhär fönster skall vara :P

Vaknade precis upp efter en tupplur, var så trött när jag kom hem från skolan att jag bara stupade i säng och somnade nästan omedelbart. Ibland är det skönt att bara sova, inte drömma något och inte vakna stup i kvarten för att ändra läge eller nåt. Tror man behöver dessa power napar lite då och då, även om mina små nappar brukar vara 1,5 timme ungefär, inte 20 min.

SÅ det blev ändrade planer för helgen till min stora besvikelse så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på för något... En sak är då säker, jag ska sluta att göra planer och bara go with the flow, det får bli som det blir för mina planer verkar aldrig ha en tendens att gå i lås på något konsigt sätt. Är alltid något som jävlas som gör att det aldrig blir som jag tänkt... vilket då i sin tur leder till stor besvikelse, trots att man intalar sig innan att man skall ta saker med en nypa salt så upptäcker man sällan att så är fallet, istället har man lastat på sig en massa förväntingar utan att man märkt det, sådär en 100 kilo typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0