Spårlöst försvunnen...

Idag har det inte blivit nå mycket skolarbete gjort, inget alls för att vara ärlig. Dagen har instället spenderats med att göra lite småärenden, helghandling osv. Har köpt en ny Mp3 spelare för min har försvunnit på något mysko sätt, och nej det är inte jag som har tappat bort den utan en annan herre... inte medvetet självklart men fattar bara inte vart den kan vara någonstans, vi har letat överallt där den kan tänkas vara. Hur som helst finns det inte en chans i helvetet att jag går ut och går utan musik i öronen, även om det har varit dåligt med promenixar på senare tiden så intalar jag mig att det ska bli flera nu ;) Näe så nu går vi bara runt och undrar när den försvunna Mp3n kommer att dyka upp, för det brukar ju vara så att när man tappat något så har det en tendens att bara dyka upp hux flux efter att man köpt nytt...

Min nya rosa/svarta Mp3 från Phillips :)


Jag har dessutom kommit på hur god denna påse är,
har aldrig gillat lakrtis värst mycket men denna
blandning är bara för god att avstå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0