Vart tog tiden vägen?

Efter att ha varit rätt så knäckt här i veckan, men ändå fått kämpa på med skolarbetet fick jag ta mig i kragen och städa idag, har även hunnit baka... så är lätt stolt över mig själv... skulle dock verkligen behöva lägga mig en stund, hatar att vara förkyld... har verkligen inte tid med det alls. Jag har tänkt på en sak, alla hatar när någon annan är sjuk men ändå kommer till jobbet, skolan osv. men faktum kvarstår, människor idag har verkligen inte tid att vara sjuk och stanna hemma för att kurera sig själv. Vi måste helt enkelt masa oss upp och göra det vi ska göra än fast snoret rinner och huvudet känns som en ballong... så är det någon jag smittat under denna vecka, ber jag verkligen om ursäkt...

Men nu är det fredag iaf och det känns skönt, älskar helgen för då får man slappna av någon dag utan att känna att man har en massa måsten... många kan jobba eller sitta med skolarbetet på helgen men enligt mig så måste man ha någon ledig dag i veckan för att orka med, åtminstone jag behöver det för att skulle jag gå in i väggen. Nä hellre jobba på så mycket som möjligt på veckan och få vara ledig sen än att behöva sitta och pressa sig själv ju närmre slutdatumet kommer. Nä så helgen kommer förhoppningsvis bli bra med lite trevligheter både imorgon och på söndag, men försöker att inte se fram emot det så mycket för då är risken större att det inte blir som jag trott, det blir som det blir... lite ändrade planer blev det ju eftersom nästan alla verkar vara upptagna i helgen men men... det blir nog bra, det håller jag tummarna för ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0