De kommande 30 dagarna...

Med risk för att härma min kära Maria och verka väldigt fantasilös eftersom jag tar efter henne kommer jag härmed att ängna de kommande 30 dagarna åt detta på bloggen. Detta för att bland annat sysselsätta mig på arbetsstid och för att ni ska få lära känna mig bättre och ha något att gotta er i. Kommer dock inte att bli allt för personlig eftersom vissa delar tycker jag utelämnar mig själv alldeles för mycket... men som ni vet, min blogg mina regler, jag väljer vad jag ska skriva ;)

30 dagar om mig
Dag 1 - presentation om mig själv
Dag 2 - min första stora kärlek
Dag 3 - mina föräldrar
Dag 4 - detta åt jag idag
Dag 5 - vad är kärlek?
Dag 6 - min dag
Dag 7 - min bästa vän
Dag 8ett ögonblick
Dag 9 - min tro
Dag 10
- min framtid
Dag 11 - mina syskon
Dag 12 - i min handväska
Dag 13 - den här veckan
Dag 14 - mina drömmar
Dag 15 - ett foto på någon som gör mig lycklig
Dag 16 - mitt favoritminne
Dag 17 - min favoritfödelsedag
Dag 18 - detta ångrar jag
Dag 19
- den här månaden
Dag 20 - ett ögonblick
Dag 21 - det här upprör mig
Dag 22
- det här får mig att må bättre
Dag 23 - det här får mig att gråta
Dag 24 - en första
Dag 25 - mina rädslor
Dag 26 - min favoritplats
Dag 27 - det här saknar jag
Dag 28 - mina ambitioner
Dag 29 - vad ingen vet!
Dag 30 - ett sista ögonblick

Förhoppningsvis kommer jag igång med detta imorgon, eller kanske redan ikväll om ni har tur :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0