Presentation av mig själv

Då var det dags att ta itu med utmaning nr 1 på listan, nämligen att göra en presentation av mig själv.

Jag heter då Sandra, föddes på Örnsköldsviks BB en stormig kväll, fredagen den 18 September år 1987. Vilket alltå betyder att jag fyller 25 år i år. Herregud va gammal man blivit! man måste ju rakt kalla sig för vuxen... Som liten kallades jag för bysop, för där jag bodde kunde man alltid stå ute vid vägen och kolla på vilka som körde förbi, så där stod jag med min rosa cykel och hjälm och väntade på nästa hare som kunde hoppa förbi med nyhheter. Tur man växt ifrån det där...

Som person kan jag se mig som en glad tjej men som har lätt till negativa känslor, har lätt att gråta (även om det sker mestadels hemma) och jag har en enorm empatiförmåga vilket gör det svårt ibland att titta på vissa filmer eftersom jag storbölar så fort det händer något känslosamt, precis som om jag kände personen :P Annars så upplever jag mig själv som en person som har gått igenom mycket och som eg är för vuxen för mitt eget bästa. Vi spelade "Vuxenpoäng" i helgen och jag vann, jag var yngst men fick ändå mest vuxenpoäng. Han som är 30 han fick minst... så även om det bara är ett spel så säger det ganska mycket om mig. Moraltant har jag blivit kallad många gånger och kanske är det så, att jag är som en "mamma" för mina kompisar många gånger och vill att de ska må så bra som möjligt och därför kommer med råd och åsikter som kan te sig lite "moraliska". Men jag menar aldrig något dumt, jag vill bara allas bästa... särskilt de som står mig närmast.

Hm... vad skriva mer? Gillar att laga mat och baka, särskilt åt andra. ÄLSKAR MUSIK!!! Gud utan musik kan man inte leva, musiken har sådan stor betydelse för mig, den finns där när jag är glad och den finns där när jag är ledsen. Det är synd bara att man inte har bättre sångröst än vad man har... men det skiter jag ju fullständigt i som många redan vet. Om musik och sång får mig att må bra, varför skulle man då inte höja volymen, rocka loss och sjunga utav bara tusan?? ;)

Men detta var väl en kort och lagom presentation av mig, visst finns det säkert mycket mer att skriva också men herregud ska man dra hela livshistorien får ni ju läsa arslet av er i flera, fler år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0