Valentines Day

Ja då var det Alla hjärtans dag igen då, 14 februari som alla andra år :) Jag anser att man ska visa varandra kärlek under hela året men ändå kan jag tycka att denna dag är något lite speciellt, en anledning till att hitta på något extra till den/dem man tycker om. Det behöver inte vara något överdådigt utan bara något litet som förgyller dagen, här blir det en extra god middag med levande ljus och en liten present...från min sida iaf... vad den andra sidan har tänkt det vet jag ärligt talat inte. Om vi säger som så, av oss två är det jag som är den romantiska ;) Men hoppas kan man ju alltid göra, hoppet är ju det sista som överger en sägs det...




Kommentarer
Postat av: Sofia

Javisst får man hoppas att den andra visar kärlek och uppskattning tillbaka. Min alla hjärtans dag kommer ju lite i skymundan för Fredriks födelsedag, men, men. Det är väl smällar man får ta antar jag :)



Ha en fin dag med god middag och mys!

2012-02-14 @ 15:40:42
URL: http://soufih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0