I min handväska...

Handväskan, den som nästan alla kvinnor går dragandes på, antingen på axeln eller på armen. Jag vet inte hur många väskor jag har i min ägo... det är... MÅNGA. Jag älskar väskor och skor för den delen :) Det är som roligt att ha många, man kan byta lite då och då när man är less på den ena ja då hittar man någon annan i gömmorna som man inte använt på ett bra tag osså känns det som att man har en ny :P Men i min nuvarande handväska finns det min börs, min mobiltelefon, kalender, pennor, papper, bestick, värktabletter, halstabletter och tuggummi. Säkert en massa skräp också... kvitton och andra grejer som man bara slängt ner där för att man inte haft någon annanstans att lägga det. Det brukar vara ett nöje att tömma mina väskor för då kan det till och med trilla ut lite pengar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0