Blå om rumpan...

Min vecka började bra, sen blev den mindre bra men idag känns det ändå hyffsat.  Igår gjorde jag klantigt nog en vurpa och landade på svanskotan... helskotta va ont det gjorde! och inatt gick det knappt att sova... men masade mig upp idag, för i stående position är det ju ingen fara, det handlar ju om när man ska sätta sig och kliva upp. DÅ känner man hur det bränner i baken... nä så jag hoppas att det går över inom kort, fast vissa säger ju att det kan hålla i sig ett bra tag. Någon tyckte att jag skulle far till läkaren och kolla om jag fått nån spricka eller så men samtidigt säger jag, ja om jag fått det då vad ska läkarna göra? Inte precis som att de kan gipsa arslet på en... nä jag tror helt enkelt bara att det blev en rejäl smäll, tror vänster skinka fick ta den värsta stöten... lär blir ett fint blåmärke där.

Sommaren är då räddad om det inte dyker upp nåt annat erbjudande och ja, det ser väl ut som att man ska kunna hanka sig fram några månader till och få det att gå ihop... det är banne mig inte lätt inte. Allt bara handlar om pengar, pengar och åter pengar i detta samhälle... utan klarar man sig verkligen inte och kärleken håller en tusan inte mätt länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0