Mitt syskon!

Jag har den äran av att ha en lillebror, han är 5 år yngre än vad jag är vilket betyder att han fyller 20 år i sommar, HERREGUD!!! (och ja jag missbrukar herrens namn) :P Men jag kan liksom inte fatta att han är såå gammal, för mig är han fortfarande runt 12 år och kommer alltid att vara. Jag tycker liksom att jag nyss var 20 men inte då... Hursomhelst så heter han Daniel och går just nu sista året på gymnasiet, transportlinjen. Tanken är väl att han snart kommer att ta sitt lastbilskort och det skulle göra mig så stolt :) Hans intressen på fritiden verkar framförallt vara att sova, umgås med kompisar, köra bil och vara med flickvännen. Glad för hans skull att han fått in lite LOVE i livet så att det blir nån ordning på kärn ;) Min bror och jag vi har alltid bråkat när vi var yngre men ju äldre man blir desto mer uppskattar man att man har ett syskon, jag skulle inte vilja vara ett ensambarn för ett syskon är alltid någon som finns där för en i livet. Så jag är så otroligt tacksam för mitt syskon och jag önskar honom all lycka i vuxenvärlden när det snart är dags att ta klivet ut i verkligheten och lämna skolan bakom sig :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2012-03-04 @ 09:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0