Om man vore stark som en karl...

Ja å inte kunde jag hålla mig till att blogga 30 dagar i sträck inte, gick ju så bra från början men sedan kom något i vägen... vad vet jag inte riktigt, dagarna har gått så förbaskat fort och jag har varit en busy women. Har hunnit med en massa nya inskolningar efter att "vikariatet" som personlig assistent tog slut.

Sen så är det mycket nu med flytten, har ju fått iväg lägenheten tidigare vilket är underbart. Så i helgen går flyttlasset till Lars vilket innebär att jag känner mig en aning stressad just nu... särskilt med tanke på att brorsan är sjuk och kanske inte kan hjälpa till. Men men på nåt sätt löser det sig, det är synd att man inte är stark som en karl... det hade inte varit så dumt ibland. Men ändå har jag gjort det bra, har packat ALLA lådor här hemma, vågar inte ens räkna dem... och än är det inte klart. Tur Lars är duktigt på att bära ;) Jag organiserar och han kånkar... bilen har gått skytteltrafik senaste dagarna, särskilt nu när vi bara har en bil att köra... men det är en annan historia, om vi säger som så, skulle till Hsand över helgen, kom inte längre än till Docksta med Mercan och där blev jag stående i ca 5 timmar innan Lars föräldrar (tack o lov) kom med släpvagnen, vi knuffade upp bilen och jag kunde fortsätta till Hsand i Opeln medan Lars återvände med dem hem. Hade en riktigt bra helg i Hsand med underbara fastra och farbror, urscha känns konstigt att kalla dem för det... det låter så gammalt :P Men är såå glad för att ha dem, känner mig alltid så välkommen och hemma där :) Men säg det roliga som vara för evigt, på söndagen var det bara att återvända hemåt för att kliva upp på måndagmorgonen och åka på inskolning ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0